heart breaking is easy




kenapa? kenapa? kenapa? kenapa hidup aku nih macam sial? aku berkelakuan sikit punya baek nak amik hati korang. ni yang aku dpt. korang memang sengaja! ape salah nye pilihan aku! better and cheaper than ur choices. tiap2 hari aku bgtau pilihan hati aku. aku buat wallpaper pc. aku tunjuk yg mane satu aku nak. korang tau yg aku pilih tu mmg bagus. tp korang taknak aku pkai yg tuh. sebab korang sengaja taknak sebab korang igt aku tak layak pakai yang tu. instead. ko pilih yg aku mmg aku tak nak dr awal. dah la harga macam sial! yg aku bg tu lg murah! lagi bagus! aku tak paham! ape yang betul sgt tentang korang! aku da tanye 3 orang. sume orang kate keputusan korang bodoh! otak kuno! benda skarang da murah! nak compare ngan orang laen. compare plak dgn orang dulu2. compare la dgn orang sekarang. compare dgn orang terdekat aku. kawan2 aku. yg aku mintak ni yang paling bodoh la aku rase! tp ko nak jugak pilihan kau! kepala BAPAK kau la. kali ni aku cukup2 terkilan. terluka. aku nak koyak je dada aku nih. aku da lost hope ngan korang. wutever lah.

BABI

5 comments:

Luna Abdullah said...

asal kau marah sgt nih?

ejadness said...

haihh
ntah leww

riffyness said...

sbr je la ok ayng...
don be noty..
eh ape mepek ni

hidayat jamalolail said...

gelabah ar jad. hahhaha
bile futsal????

heldizuhmi said...

banyak sangat benda kau nak pun tak boleh jugak.
kau nak kote?
tak boleh lah, kau tengok kat celah2 tu ada apa?