pelarian


baru dpt online
smlm pg mmu tgk kamikustik
ngan syahin. best gak ar.
theatre klaka giler doh.

indonesian kat mmu kebanyakannye
sume reti men instrument.
knape la kat malaysia bdak2 x camtu.

back to my story. lol.
abes kamikustik gi lepak pee9. haha.
lame gile xlepak sane. sempat ar jumpe luigi.
hahahhaha. siot je ash n aziq.
sebab da lewat nak anta syahin.
aku amik sepunk then grak danau.

lpas anta syahin aku tido umah spunk.
da mcm pelarian!
esok tu da la xgi smyg jumaat.
mak aku bace kantoi ni.
aku kate pg. hahaha.

panjang sgt citer ni.
nak dipendek kan. kul 3 pg baru aku blik umah!
mak aku anta msj berbunyi:

"kau ni bleh mati sakit jantung mama tau tak.
call tak agkt. msj xreply.
balik cepat."

huhu.
sowi ar.
mase tu vibrate tutup.
silent plak tuh.
b4 smpai umah lepak kdai mkn jap.
liar betul la aku nih.


1 comments:

pRincESs_N said...

oooo....aku gtau mak ko..ko x g smbhyg ekk..mrayap jo...hahahhaha...